dinsdag 25 oktober 2016

Princesses

Hallo allemaal,

Ik heb weer heerlijk zitten freubelen.
Dit keer voor de nieuwe challenge van Kaartjes Inspiratie Challenge blog.
Het thema is Prinsen en Prinsessen.

Dit is wat ik heb gemaakt.




















Ik heb een kraft agenda van de Action opgevrolijkt.




















Het papier en de houten figuurtjes en lettertjes komen van de Action.























De afdrukjes die ik heb gebruikt zijn van Magnolia.
En had ik al een tijdje geleden gekleurd met mijn copics.

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen met de challenge.

Knutselgroetjes,
Krista

Deze creatie doet mee met de volgende challenges:
Crea Chicky's - Anything Goes




2 opmerkingen:

Nicolette zei

Wat heb je agenda leuk opgepimpt Krista. Mooie details.
Bedankt voor je deelname bij de Crea Chicky's.
Groetjes Nicolette DT

Joukje zei

Wat een leuke creatie Krista!
Gezellig dat je meedoet aan onze Challenge bij Crea Chicky's.
Groetjes Joukje DT-lid